Saturday, March 16, 2013

DT-bidrag utfordring #82 - fargekombinasjon!

Hei alle sammen!
Tenk, vi skriver allerede 16. mars, og det skal vel være vår nå. Men siste døgnet har et falt masse snø her jeg bor på østlandet... Nåja, i skrivende stund når dette publiseres iallefall, befinner jeg meg på Ski-treffet med en masse søte damer/jenter som skal scrappe hele helgen! :) Et kurs har jeg også meldt meg på (steam punk kort). 
Jeg har laget et kort til utfordringen som i dag legges ut hos Kort 'o' Mania! Denne gang ønsker vi å se fargene gult, hvitt og brunt! Jeg har brukt et motiv fra Magnolia. Ellers lagde jeg meg et easelkort som skal se ut som et egg ;-)
 

3 comments:

Pinklady 68 said...

Kjempefint påskekort!!
Kos deg på treffet og ha en fin helg!
Blir nok med i oktober:-)

KLem Laila.

Anne said...

Herlig kort, så flotte farger og stilig form. :)

Klem, Anne.

Ida said...

Takk for sist!:))
Kjempefint påskekort, stilig formet som egg.
Ida