Saturday, December 3, 2011

Et julekort igjen...

 Detaljbilde:
Her kommer mitt aller siste lagde julekort. Nå er jeg usikker på hvor mange fler jeg vil lage, siden jeg tror jeg har laget nok til å få unna julekortene i år! :) Hurra! Mulig jeg må lage etpar stykker. Opptellingen vil vise det. Men jeg er så og si i mål med det.

Julekortet er laget med et Mimosa-bildmålarnamotiv som jeg kjøpte på messa i Skedsmohallen. Jeg har ellers brukt gammelt julepapir, som jeg ikke husker produsentnavn på. Båndet er nytt, kjøpt på Bikuben, tekststempel er fra LOTV (kjøpt i fjor tror jeg). Ellers er de fleste blomster fra WOC, unntatt de to med perler som er Nellie Snellen punch. Kristornen er punchet med Martha Stewart-punch. Motivet er som alltid fargelagt med Copics.

I dag skal jeg på postkontoret og få sendt avgårde noen pakker, bl.a. en julekalender. Så skal det bakes pepperkakemenn/koner og pepperkakehus. Det gleder jeg meg masse til! :) Her er det litt grått og trist og masse vind, foreløpig. Passer veldig godt med inneaktiviteter i dag, syns jeg. Bare 3 uker til jul i dag! Håper alle får en fin dag. :)

9 comments:

Karina Beck said...

Superflot kort i dejlige friske farver.
Jeg glæder mig til at se billeder af pebberkagebagningen.
God 3. december.

Karina Beck said...
This comment has been removed by the author.
Pinklady 68 said...

Koselig med alle juleforberedelsene syns jeg:-)...høres ut som dere får en koselig lørdag Jeanette!
Nydelig kort..dette motivet er min favoritt akkurat nå:-)
Vi vasker og rydder i leiligheten vår..håper vi får flyttet inn om ca 1 uke.

Klem Laila.

lam said...

hvor er det et skønt julekort. Hav en god weekend

Lenas kort said...

Så koselig julekort du har laget :-)
Ha en flott helg :-)

Anne said...

Kjempeherlig kort, så søtt papir og flott motiv. Elsker tekststemplet, og pynten passer helt flott inn. :)

Klem, Anne.

Linda S. L said...

nydelig og herlig grønt julekort! :D søøøøte mimosa!! :D
go klem

Christina said...

That is absolutely gorgeous Jeanette!!
Hugs Kristel

oheidia said...

Nydelig kort!! Likte så godt det grønne, hvite og røde sammen. Håper du har nok julekort. De skal skrives også, husker du:)
Klem