Sunday, September 25, 2011

DT-bidrag til utfordring #47 - høst! Bli inspirert av høsten!



 Litt sent legger jeg nå ut mitt DT-bidrag til Kort 'o' Mania-bloggen, utfordring # 47. Denne varer til 30. september! Denne gang vil vi se høstinspirasjon på ditt/dine bidrag! Jeg har laget en layout og et kort denne gang! På kortet har jeg brukt Whiff of Joy-stempel fra et høstkit fra ca 2 år tilbake. Elsker det stempelet!

I helgen har jeg kost meg glugg ihjel med 2 venninner. Hun ene, Linda, kom opp fredag og i går (lørdag) var vi på Stempelscrapmessen i Lillestrøm. I dag kom venninne nr. 2 og skravlet og scrappet med oss. Har hatt en superbra helg!

6 comments:

Anne Bente said...

super smuk som altid.
knussss

Anne said...

Så flott høstkort, fine varme farger og lekker pynt. Flott fargelagt motiv. :)
Veldig herlig høst-LO, så fine farger, herlig bilde og stil. Flott med poststemplene. :)

Karina Beck said...

Smukt arbejde!
Jeg elsker efterår. Jeg har været i skoven i dag og den er allerede ved at ændre sin farve!

Lambi said...

Hei på deg! Så flott at du har kost deg i helgen! :) Jeg var på messa idag og kjøpte meg masse flott stæsj og snakket med folk, helt supert! :) Nydelig kort i rødt og orange, det var kule farger sammen og fint stempel! Flott høst LO også med lekre ark! Klem

Pia said...

woooow så nydeligt
knus Pia

Karina Beck said...

Hej igen
Har jeg fået svaret at ja, jeg har embosset på kortet?
Karina