Monday, August 29, 2011

To nye layouts :)

Her kommer "endelig" etpar nye layouts fra meg! Den ene (Juleverksted) har vært ferdig en stund - og stått på display på scrapperommet en god stund, men jeg har ikke vært sikker på om jeg skulle gjøre noe mer med den. Så fant jeg ut at den får være enkel. Den andre layouten har jeg laget i dag. Jeg har hatt fri i dag, og har kost meg med å lage layouts. Den andre blir publisert i midten av september :-)

Det har dessverre blitt tatt færre bilder i det siste (året), men jeg håper at ting blir mer normalisert, og at jeg skal få både tatt, fremkalt og scrappet flere bilder. Ting normaliseres her nå, med både jobb, barnehagehverdag, og aktiviteter og jobb for min mann. Ha en fin dag alle sammen! Takk for at du stakk innom akkurat meg :)

1 comment:

Karina Beck said...

Sikke nogle skønne julelayouts. Flot lavet og dejlige billeder.