Saturday, October 23, 2010

Enda et kort...

Enda et kort, jeg lagde det for dagevis siden... men glemte det helt ut. Jeg hadde tenkt å levere det til Whiff of Joy challenge (skisse) forrige uke, men er så treg, så da får det heller bare være. Men jeg bestilte to stempler fra den nye julekolleksjonen (oktober) for etpar uker siden, og jeg eeelsker både bjørnen og pingvinene. Supersøte. Papir er Papirdesign og et jeg ikke husker. Det runde juletekststempelet er Kreativ Hobby, snøfnugg er EK Success punch og en spellbinder die som jeg kjøpte i fjor høst. Har brukt Stickles rundt panelet. Ellers har jeg brukt min nye Marianne doily die. Søøøt. :) Ha en fin dag! Takk for at du titter innom!

6 comments:

Anonymous said...

Flott kort. Pent og artig vinter motiv;) klem Viba

Anne said...

Så flott, sånne nydelige snøkrystaller du har pyntet med. :D

Klem.

nicolet said...

This card is soooo sweet!
Greetings Nicolet

Lambi said...

Så herlig motiv stempel Jeanette! Ark,snøfnugg og alle detaljer her, super søte! :)

Pia said...

såååå herligt kort

Karina Beck said...

Super dejligt julekort, du har lavet.