Thursday, February 25, 2010

{Scrapping the music - scrapp med/på tøy}

Hos Scrapping the music på norsk har de en utfordring, som jeg som vanlig i siste liten slenger meg med på. Layouten har vært ferdig noen dager, men har ikke fått tatt bilde før i dag. Layouten er scrappet på lerret (Claudine Hellmuth sin). Kantene er rufset litt, og limt på sort Bazzil. Løven er tegnet for hånd, og egentlig skulle jeg male et digert løveansikt på lerretet, men etter en prøvetegning (som er det lille løvehodet), ga jeg opp og malte med gult og sort i stedet. Malingen er akrylmaling fra Claudine Hellmuth. Deilig å jobbe med. Bildet er søtt, syns jeg nå. ;)

6 comments:

bestevenn said...

Så søt LO og nydelig bilde av sønnen din. Kjempeflotte farger også til bildet.

Vibeke said...

Så fin denne var Jeanette!! herlige farger. Nydelig:)

Takk for at du deltar:)

Wenche said...

Kjempesøt LøvelerretLO!!
Herlige farger

Ha ei fin helg!

Lene said...

Så herlig denne var !

Ha en fin kveld !

Karina Beck said...

Supercute og kreativt layout.
God weekend.

Linda S. L said...

wow jeanette! fy flate denne va stilig!! :) :)