Monday, May 5, 2008

Another new page!


This page was made for a competition on MN. I actually didn't get any votes, but it's okay. The picture was really blurry because I had to use my cellphone camera. This picture is taken with my ordinary camera. The layout was nice to make, but too much details than I usually do have on my pages.
The photo is of my sister and father, back in the early 80's. We had a motorboat, and spent every summer vacation traveling from Oslo to Sweden along the coast.

Some details:


Even more details:

3 comments:

Vibeke said...

Nydelig LO synes jeg!!! Alltid litt kjipt når man ikke får stemmer. Men når det skjer meg - så tenker jeg alltid: " det var 4-5 andre som var litt bedre enn meg denne gangen. Men LOen min var fin allikevel:) "

Liker scrappe stilen din jeg!!!

Ønsker deg en super flott dag :)

cathrineangelica said...

synes dette var en flott
løsning på liften jeg:)
liker stilen din veldig godt:)


og bare så det er sagt, jeg prøvde å tenke meg denne men fikk ikke til, all ære til deg<:)

~Nancy~ said...

Such an awesome layout Jeanette!!! I can't believe you didn't get any votes!! You definitely would have had my vote!! Love all details so much!